justinlife

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Justin - 16 mars 2016 12:58

Måste köpa nya underkläder. Jag är ganska trött på dom gamla och nu är det dags att köpa nytt!   Det ska väl erkännas att jag kanske köper lite väl mycket underkläder men jag tycker att det känns fräscht att köpa nya ofta. Jag tränar rätt så hårt...

Av Justin - 11 november 2015 15:10


Jag funderar starkt på att köpa tryckavlastande bäddmadrass eftersom jag sover så dåligt på nätterna. Har kollat på www.tryckavlastandebäddmadrasser.se och det verkar vara precis vad jag behöver. Jag tror att min madrass är lite för hård helt enkelt....

Av Justin - 5 november 2015 20:17


Nu är det dags att köpa gymkort igen, mitt gymkort går nämligen ut snart och jag vet inte om jag ska förnya detta gymkortet eller om jag ska börja träna någon annanstans istället. Fördelen med det stället jag tränar på nu är att det är väldigt nära o...

Av Justin - 3 november 2015 01:15


Det gick riktigt bra på gymmet idag, tror det beror på att jag har ätit ganska mycket på senaste dagarna, det blev ju en buffe igår också så jag har fått i mig många kalorier.   Jag märker skillnad direkt när jag har ätit ordentligt med mat, jag ...

Av Justin - 29 oktober 2015 18:13


Nu skulle det vara skönt att sätta sig i en bastu och koppla av, kanske ta en kall dryck, det vore verkligen något. Det har varit så kallt och regnigt idag. Det ska tydligen vara väldigt hälsosamt att sitta i en bastu har jag hört, det har många bra ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards