justinlife

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Justin - 29 oktober 2015 18:13

Nu skulle det vara skönt att sätta sig i en bastu och koppla av, kanske ta en kall dryck, det vore verkligen något. Det har varit så kallt och regnigt idag. Det ska tydligen vara väldigt hälsosamt att sitta i en bastu har jag hört, det har många bra effekter. Drömmen är att ha en egen bastu hemma, där man kan sätta sig efter en hård dag och bara koppla av. Det blir dock svårt att skaffa en bastu som jag bor nu. Däremot har jag en kompis som har en egen bastu och det är ju verkligen lyxigt.


Det är mycket man skulle vilja ha förutom en bastu men högst på listan är nog ändå en bastu och en pool och gärna ett litet gym, eller varför inte ett stort gym när man ändå önsketänker. Det är i och för sig inte helt omöjligt att skaffa sig det här. Om man köper ett stort hus och skaffar en inbyggd bastu, sen har man en pool på tomten och så köper man lite träningsmaskiner och har ett litet gym i ett av rummen. Problemet är bara att poolen endast går att använda på sommaren, om man inte flyttar utomlands förstås men det är ju lite väl. Jag har ju familj och vänner här hemma i Sverige och jag trivs ganska bra här även om det är lite kallt på vintern.


 

Ser grymt härligt ut! Tänk att komma hem efter jobbet och sätta sig i den

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards