justinlife

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Justin - 3 november 2015 01:15

Det gick riktigt bra på gymmet idag, tror det beror på att jag har ätit ganska mycket på senaste dagarna, det blev ju en buffe igår också så jag har fått i mig många kalorier.


Jag märker skillnad direkt när jag har ätit ordentligt med mat, jag blir betydligt starkare på gymmet. Det är ju ingen tvekan om att man blir starkare om man äter mycket mat, det är bara att kolla på styrkelyftarna, de är ju riktigt feta.


Samtidigt så kan man ju inte vräka i sig mat hur som helst heller för då blir man ju tveklöst fet och det är ju inte riktigt det man är ute efter, i alla fall inte jag. Man vill ju ändå se estetiskt tilltalande ut och då kan man inte ta för mycket.


Det man får göra är att man äter mycket protein och sen tar man det lugnt med kolhydraterna och framför allt fettet. Problemet med att äta mycket protein är att det inte är särskilt gott och man blir väldigt mätt av att äta protein så det är svårt att äta mycket.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards