justinlife

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Justin - 11 november 2015 15:10

Jag funderar starkt på att köpa tryckavlastande bäddmadrass eftersom jag sover så dåligt på nätterna. Har kollat på www.tryckavlastandebäddmadrasser.se och det verkar vara precis vad jag behöver. Jag tror att min madrass är lite för hård helt enkelt.


Det är inte så kul att vakna upp mitt i natten hela tiden utan att kunna somna om. Sen har jag en massa åkommor som ryggbesvär och ont i axeln och det gör ju inte saken bättre. En tryckavlastande bäddmadrass minskar ju påfrestningen för kroppen eftersom man ligger så mjukt och skönt.


Får man en bättre sömn så behöver man inte sova lika länge och man vaknar pigg och utvilad och det är precis vad jag behöver, jag kommer inte vara lika trött på dagarna. Det sliter ju på kroppen att jobba hela dagen och sedan gå till gymmet och träna, jag lever ett väldigt aktivt liv och då behöver jag en skön och mjuk madrass att sova på under nätterna så att jag återhämtar mig och klarar av nästa dag utan att kännas mig trött och hängig.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards